notd,

Review: Nail polish Dolce&Gabbana

12:49 Cupcake Splendens 1 Comments

La aceste produse voi face reviewuri,asa ca am inceput cu oja Dolce&Gabbana Nude




Pret:20$




  • Oja are o  culoare f subtila,nu tocmai pe gustul meu,asa ca dupa 2 zile am aplicat un crack roz.
  • Nu imi place faptul ca se usca putin cam greu,din pacate se vede si in imagini ca am atins putin lacul de pe unghii din aceasta cauza
  • Se aplica foarte usor pe unghii,periuta e lunga,iar oja este foarte lichida
  • La capitolul calitate, D&G este superioara ojelor OPI;dupa 8 zile mi-a sarit lacul la o singura unghie(fara top coat) pe cand la OPI ma tine oja numai 4-5 zile fara sa sara,cu tot cu top coat 
  • Eu am aplicat 2 straturi si arata asa:







Ii dau 7/10 pt ca se usca greu si pt ca nuanta e destul de comuna.


You Might Also Like

1 comment:

  1. Hi!You are so gorgeous. Love your style and blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    ReplyDelete